When I Need You

2009121110:00





when I need you
當我需要妳的時候

I just close my eyes and I'm with you
我只要閉上我的雙眼...我就馬上跟你在一起

and all that I so want to give you
而我所想要熱切給予你的

It's only a heartbeat away
就只不過是一個心跳的距離

 

when I need love
當我需要愛的時候

I hold out my hands and I touch love
我只要伸出我的雙手...我便碰觸到愛

I never knew there was so much love
我從來都不知道我擁有這麼多的愛

keeping me warm night and day
使我日以繼夜地感到溫暖

 

miles and miles of empty space in between us
漫長而荒蕪的空間橫隔在你我之間

the telephone can't take the place of your smile
電話絲毫無法取代妳甜美的笑容

but you know I won't be travelin' forever
但是你知道我不會永久漂泊

it's cold out, but hold out, and do like I do
日子也許冷峻...但請堅持下去...並且照著我做的做