我是不是錯了??

2009091810:00

我到底是不是錯了?

利用我的善良、心軟、信任 我在一次受夠了

給面子還不懂得應該量力 還要我口說出傷人的言語

我說真的 也想說那三個字

我不說 不是我不知道 我就該死 我就必須接受

是你搞不清楚還是沒有神經感覺

我同情你讓你方便很多的事情 當我是救濟院 還是...

我是不是錯了 錯將自己的心軟与同情心放在一個讓我感到可憐的人上

我是不是錯了 讓一個人可以那麼為所欲為 真的太放肆了

也不再讓我同情 我真的被搞瘋了

我真的很怕我自己控制不了情緒殺人 真的!

要不是旁邊有人在擋著 我相信 我一定殺人

還跟我要求給面子 難道都不覺得已經不需要了嗎?

給這種人面子有屁用 只會傷害自己不是嗎?

我真的做錯了!我很幹、很恨、很不爽

Tired of injustice

Tired of the scheme

Life is disgustin'

So what does it mean, Debbie

You kick to me down

I got to get up

As jacked as it sounds

The whole system sucks, Debbie


(Janet)

Peek in the shadow

Come into the light

You tell me I'm wrong

Then you better prove you're right

You're sellin' out souls but ya

I care about mine

I've got to get stronger

And I won't give up the fight


(Michael)

With such confusions don't it make you wanna

scream


(Janet)

Make you wanna scream


(Michael)

Your bash abusin' victimize within the scheme


(Janet)

You try to cope with every lie they scrutinize


(Both)

Somebody please have mercy

'Cause I just can't take it

Stop pressurin' me

Just stop pressurin' me

Stop pressurin' me

Make me wanna scream

Stop pressurin'